سکوت
 
فقط به خاطر تو
 

این روزها دلم سکوت میخواهد ...

باران ... بدون چتر و سر پناه

اشک   ...

تنهایی   ...

جز خواستن من   ...

می خواهم اما  ...

سکوت کنم نگران میشوند ...

اشک هم که دیگر ندارم برای ریختن ...

 

و ...

 

 

میتواند ناز میکند و دل خونم می کند ...

 

بیقرار و پشیمون میشم ...

می بینی بساطش مهیا نیست دل بی قرار من ...

یاد بگیر که در این هیاهو ... بدون باران ...بی صدا و اشک گریه کنی و باز هم بگویی

آسمان عظمتت را شکر ... که بر من نباریدی!!!

کسی مقصر نیست اگر من بعد از کمی تنهایی

و تنهایی ... تنهایی را هم خودم طاقت نمی آورم

انگار او هم خوب می داند من ناز میخرم ... پس تا

باران ... این روزها حتی آسمان هم برایم ناز میکند

و صدالبته طبق معمول بساطش مهیا نیست   ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 9:16
حجت

درباره وبلاگ


حجت الله سعيدي ،دانشجوي كارشناسي ارشد فيزيولوژي جانوري
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیولوژی83 و آدرس biology83.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.