ایل
 
فقط به خاطر تو

 

تقدیم به همه انان که بختیاری اندو به بختیاری بودن خود میبالند:

 

بوی نم داره اتاق وغزلی کاهگلی

                                   پرسه در شوره فعول وفعلی کاهگلی

سقف دیوار ترک خورده غزل می بارد

                                           بر سر دفتر شیخ العجلی کاه گلی

شاید ان دختر شهری که به من میخندد

                                پی نبرده است به جاه وجللی کاه گلی

من به لر بودنو ایلاتی خود میبالم

                                  به همین لهجه شیرین عسلی کاهگلی

هو چونو سیل ایکنه انگار خلاف موچنه

                                   تیلس حونمه سوحدن تیلی کاه گلی

ایلمان مثل شب کوچ غریب افتاده

                                  کوچ پاییزه به دست اجلی کاه گلی

از ازل ایل وتبارم همه عاشق بودند

                                   سخت دلبسته این ایل وتبارم چه کنم؟

من کزاین فاصله غارت شده چشم توام

                                   چون به دیدار توافتد سر وکارم چه کنم؟

یک به یک با مژه هایت دل من مشغول است

                        میله های قفسم را نشمارم چه کنم؟؟؟؟؟؟؟

(کاربران گرامی بیشتر سعی کردم بیت های خوشکلشو بنویسم)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, :: 11:50
حجت

درباره وبلاگ


حجت الله سعيدي ،دانشجوي كارشناسي ارشد فيزيولوژي جانوري
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیولوژی83 و آدرس biology83.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.